My Dying Bride - A Cruel Taste of Winter

Author: ATU / Labels:

Chinii bodliig humuusiin zalbiral dund
Tolbodoj sevtuulj bi chadashgui
Tengerleg baidal tuild shatna
Bas dahiad l...


My Dying Bride - A Cruel Taste of Winter

Walk with, with me. I'll be your Shadow God
For now, just now. Give your life to me
Your hope, your hope. I feel its steady hand
Your heart, your fear. Take off and flee
Trust me, just me. I'll catch you if you fall
My arms run deep. Run unto my call

I'll lead you into danger
And all that troubles man
I'll lead you far from hunger
Just take my frozen hand

You'll want the world to praise you
And gather at your feet
You'll want my blinding light
And my searing heat

I will lift you above their crying world
Into your heart comes the love of fear

Your vanity, your sanctity
Your kindles heart
Your reverence. Your ignorance
Your black uncaring eyes
No sympathy for humanity. Bleak horror
The genocide, the parasites
The kingdom of the ghost

At one with fear
Careless if you fall
Beneath the earth
Your heart may feel the call

Can't let your mind be tainted
By the praying men
Divinity burns in thunder
Over again

Eventide. By your side
All things because of you
Fantasize. At my side.
The lonely, the few
God above. Lord and love.
It's fools love
heart of fire.
Lord and liar don't falter

------------------------------------------
Minii uhej bui suit busgui - Hatuu uvliin amt
------------------------------------------

Nadtai tsug alhaach. Bi chinii suudriin burhan baiy
Odoohondoo, yag l odoo. Nadad uchuuhen amiaa uguuch?
Chinii naidvar, chinii naidvar. Hudlushgui batiig ni bi mederch baina.
Chinii zurh, chinii aidas. Tuuniigee avaad zugt.
Nadad itge, zuwhun nadad l. Herev chamaig unaval tosood avii bi.
Minii gar gun orno. Minii heregtseegeer ushuu gun orno.

Bi chamaig ayulruu hutulnu
Bas hund gai boldog buhen ruu
Bi chamaig ulsgulunguus hol hutulnu
Zugeer l minii huldsun gariig atga.

Chi ertuntsuur uuriiguu saishaalgahiig husne
Bas hul dor chin sugduhiig husne
Chi minii gyalbam gerliig husne
Bas minii tuunuh haluuniig ch gesen

Bi chamaig tednii uilj bui ertuntsiin deesh urgunu]
Chinii zurhend aidsiin hair halamj ailchilna

Chinii bardamnal, chinii haldashgui baidal.
Chinii huuramch setgel.
Chinii bishrel, chinii ul toomsorloh baidal.
Chinii har halamjgui nud.
Humuust enerelgui. jihuutsem aimshig.
Gaduurhal, shimegch
Sunsnii haant uls.

Aidasdaa barigdsan negnii umnu
Aldval chi haihragdahgui
Gazar door
Zurh chin duudlaga sonsoj magadgui

Chinii bodliig humuusiin zalbiral dund
Tolbodoj sevtuulj bi chadashgui
Tengerleg baidal tuild shatna
Bas dahiad l...

Shuniin tsagaar. chinii hajuud
Buh yum chamaas bolson.
Urnaar zugnu. minii hajuud.
Gantsaardsan, tsuunh
Deerh burhan, ezen bas hair.
Ene tenegiin hair
Gal durelzsen setgel.
Ezen buguud hudalch buu ergelzegtun!

0 comments:

Post a Comment

ATU's Guests