My Dying Bride - Deeper Down

Author: ATU / Labels:

Azgui aylal,
Huiten ui gunigiin dalai dunduurh.
Zowlon gashuudliin dawalgaanuudiig zusen aylana,
Uudan har uurtuu ergelzsen ergelzeen dunduur...


My Dying Bride - Deeper Down

An unfortunate journey
Through a bleak sea of loneliness
I carved through the waves of grief
In a black vastness of self doubt

I have never felt so alone
So pitiful and wretched and low
I'm tried by a terrible wind
The misery and the pains blow

Fill my vast sails of ruin
Steer me toward a bleak end
A horizon of purples and reds
The still waters of my welcome end

The clouds of grey come overhead
A storm will hunt me down
And rip the guts out of my body
That I would surely drown

The unforgiving wind searches
And lashes me like a whip
The self-pity overwhelms me
My heart sinks like a ship

Thrashing out at torment and pain
The maddened sea engulfs me
I let myself be swallowed up
The magnificent weight upon me

Deeper I go, deeper down
Didn't think it could get any blacker
The cold bites, the pressure builds
I think I no longer matter

Can't tell if my eyes are open or closed
The grieving waters swallow
The pain I'm in through my life of sin
The Devil will doubtless follow

Loneliness is agony
For those of you who know
A war of grief and sadness rages
Through mind, body and soul

When lovers die and friendships fade
Whin kin all lie forgotten
The gates of agony spew forth
Your memories, stinking and rotten

So deep now I feel so numb
I'm ravaged by utter loss
The guilt, the grief, the astounding pain
My body, they all will wash

I hope I ne'er return to life
Oh, Christ just let me go
Let death devour my simple soul
Lest my misery grow

I quietly leave. A lonely sight
Relieved of all my guilt
To join a wall of deepest Hell
The Devil himself has built.

-------------------------------------------
Minii uhej bui suit busgui - Ushuu Gun
-------------------------------------------

Azgui aylal,
Huiten ui gunigiin dalai dunduurh.
Zowlon gashuudliin dawalgaanuudiig zusen aylana,
Uudan har uurtuu ergelzsen ergelzeen dunduur.

Bi hezee ch iim gantsaardliig mederch baisangui.
Uneheer uruwdultei, zolgui, gutarsan.
Aimshigt shuurga namaig turshsan.
Uwchin zowlon mini hiisgelee.

Zawia suirliihee tuluu aylald beldeed duurgechlee.
Namaig huiten tugsgulruu zallaa.
Yagaan bolon ulaanii uulzwarluu
Togtuun ustai taiwan baidal ch tugsluu

Saaral burheg uul tolgoi deeguur burhlee
Shuurga namaig duusgah bolno
Gedes dotriig mini nadaas gargaj hayna
Tegj l namaig duusgana.

Urshuul enerelgui shuurga haisaar
Tashuuraar tashuurdah met dairna
Uuriiguu uruwduh setgeldee bi awtana
Minii zurh zawi shig jiwne

Zowlontoigoor namaig tashuurdana
Uurssan dalai tengis namaig burhene
Bi uuruu uuriiguu zalguilna
Deerees mini aguu ih jingeer darna

Ulam gun bi dooshlono, Ulam gun
Enenees iluu haranhuilna gej bodoj baisangui
Huitend zajiluulna, Daralt nemegdene
Bi ingeed alga bolj baina gej bodno.

Nudee neesen anisan ali ni bolohiig helj medehgui ni
Ui gashuutai us namaig zalgina
Amidraldaa hiisen nugluudiihaa dunduur bi zowon dooshilno.
Chutger araas mini ergelzeeguigeer dagana

Ta naraas zowlon, gaslangiin daind
Gunig, gashuudal durelzen asch
Biy bolon setgeleer chin ursdagiig
Meddeguuded ni gantsaardal bol tarchlal

Hairtuud uhehed nuhurlul zamharna
Turul turugsud ni martagdan uldene
Tarchlaliin uud urd chin delgegdene
Chinii dursamjuud, yalzarch umhiirsun.

Gunees gund odoo bi medrelgui
Baisan buhnee l aldaj duuslaa
Gem buruu, ui gashuu, hemjeelshgui zowlon
Minii biy, ted bugd ugaana

Hezee ch amidralruu butsaj ochihgui gej naidsaar
Oh, burhan mini namaig zugeer l yawuulchihaach!
Zugeer l minii sunsiig uheld ugchihuuch!
Zowlong mini ushuu bitgii zuzaalaach!

Bi chimeeguihen yawna.
Hiisen buh gemiihee huchind gantsaarhnaa...
Chutguriin uuriih ni giisen tamruu ni
Ochihoor bi yawlaa.

1 comments:

himso said...

za hoo tegj bgad neg saihan unshnaa hihihi...... oooh anhnii comment... :D

Post a Comment

ATU's Guests