My Dying Bride - To Remain Tombless

Author: ATU / Labels:

Har dalawch namaig tewerne.
Uyangalag duund ni
Uwliin shunuud urtaas urt.
Goo uzesgelen ih alsad baigaa...


My Dying Bride - To Remain Tombless

The weary creak of my bones
Exhausted voice, deathly tones
Arms of lead, skin drawn tight
No long a princely sight
Face is gaunt, pale and thin
Bent and grate and full of sin

Pass to me
Wine and song
For I'll be
Soon long gone

Cast me down, upon the dust
My dry bones remain tombless
From my life, a rose is grown
Rains they come.
The winds blow

Winter haunts me
Nowhere to flee

Take me back. Young was I
Within her arms we could fly
Grey am I, and all alone
I feel like I'm far from home

Grace has fled here
But He is so near
In shadows lie
My hopes of life

Black wings fold me
In their symphony
Long the winter nights are
Grace is so far

Leaves the fall in time
Drifting down in time
Darkness comes, right on time

Descend upon me
Wings from above
Goodbye to lie
Farewell my loves.

----------------------------------------------------------------------------
Minii uhej bui suit busgui - Bulsh Mini Chuluugui Hotsorno ----------------------------------------------------------------------------

Yasnii maani yadarsan sharjignaan.
Etssen hooloi, uhdliin chimee.
Tugalgan gar, changa tatagdsan aris.
Hun taij shig dur turh mini alga boljee.
Tsarai maani horchiichihoj, tsonhigor bas turanhai.
Muriij arzaisan nugliin uur

Naashaa damjuulaach!
Dars bolon duu.
Tun udahgui udaa hugatsaagaar
Yawhiin mini tuluu!

Doosh ni shideej namaig, hereggui huur bolgood.
Minii hatsan yasnuud aws ch ugui hewtene
Amidarliin mini turshid, sarnai urgaj
Boroo daguulj irdeg baij,
Salhi ch salhilna.

Uwul namaig guitseed irne
Haashaa ch zugtah gazar ugui.

Butsaagaad awaad yawaach. zaluu baisaan bi.
Tuunii gart bid nisj chadahaar baisan.
Bi saaral baina gej uu? bas gaw gantsaaraa.
Bi gereesee holiin hold baih shig baina.

Goo uzesgelen zugtaad end irchihej
Gehdee ter ih oirhon baina.
Minii amidraliin naidwar
Suuder dund orshino.

Har dalawch namaig tewerne.
Uyangalag duund ni
Uwliin shunuud urtaas urt.
Goo uzesgelen ih alsad baigaa.

Tsagiin erheer hawriig orhiod yawna
Tsagiin ursgalaar huwsuer.
Haranhui irlee, Yag tsagtaa!

Nadruu dairaad irlee,
Dalawchnuud deerees.
Hudal huurmag mini hagatsiy!
Hair durlaluud mini bayartai!!!

1 comments:

Anonymous said...

ooooooooh tas..... Haashaa ch zugtah gazar ugui.
:D

Post a Comment

ATU's Guests