My Dying Bride - The Wreckage Of My Flesh

Author: ATU / Labels:

Haranhui namaig dotnohon tewerne.
Namaig idej ustgana.
Ichguuriin ulangassan nohdiig nadruu sulla.
Nadad itgel baihgui...



[Extreme Vocals:]
Awful man,
Debris of bad home,
A killer and apathic

Loathsome I've become.
Acreature so undome.
Wretched and broken.
Cannot find my faith.
Any God will do.
Nothing said is new
Nothing said is true.
Fly away my hope.

The embrace of shade holds me dear.
Eats me away.
Loose the dogs of disgrace upon me.
I have no faith.
Raise the poor outcast I have become.
I am undone.
Calm is the air. Still is the sea.
The valley of death keeps calling me.

Rest my eyes from the world.
This dying place, it's so absurd.
Oh, Christ above, whom I love.
Lost to me. My snow white dove.
Make this day like the night.
Song of darkness. Words of light.
Pulling down my heart.
I won't forget my lovers heart.

With utter loathing and scorn,
I was somehow born.
Strewn in black decay.
None shall I obey.
The wreckage of my flesh.
The nakedness of my death.

---------------------------------------------------------------
Minii uhej bui suit busgui - Biynees Mini Uldsen Seg ---------------------------------------------------------------

[Tuildsan Hooloigoor:]
Aimshigtai er,
Suirsen geriin ewderhii hogshilnuud,
Aluurchin bas ul toomsorlogch.

Jigshuurtei amitan bolchihjee bi.
Garshuulaagui zerleg amitan.
Huurhiilultei bas hoosorson.
Itgelee olj awch chadahguine.
Yamar ch burhan baisan hamaagui ee.
Yu ch heleegui ni sonin(shine)
Yu ch heleegui ni unen.
Naidwar mini chi nisen oddoo...

Haranhui namaig dotnohon tewerne.
Namaig idej ustgana.
Ichguuriin ulangassan nohdiig nadruu sulla.
Nadad itgel baihgui.

Huurhiig deesh ni urgu. gologdson negen bolj orhiloo bi
Bi guitseegdeegui.
Agaar nam jim baina. Tengis ch mun dulguun baina.
Uhegsdiin hothon namaig duudsaar...

Nudee ene yurtuntsuus amraaydaa.
Ene uhej bui orchin, uneheer uchir utgagui.
Oh, deer baidag burhan mini. Heniig bi hairladag yum be?
Nadad aldagdsan. Minii tsasan tsagaan tagtaa.
Ene udriig shunu shig bolgooch.
Haranhuin duulal, Gegeeleg ugs.
Zurhiig mini zowoono.
Bi hairtuudiinhaa zurhuudiig martahguiee.

Hii hooson ul husel bolon jigshilees,
Yaj ch yum bi turchihsun.
Har yalzrald tsatsarch.
Yug ch bi dagaj murduhguii.
Biynees mini uldsen seg.
Uhliin mini nutsgerel.

1 comments:

Anonymous said...

oooooooooooh,,,,,,,, Biynees mini uldsen seg.
Uhliin mini nutsgerel. ........ (tas)

Post a Comment

ATU's Guests