My Dying Bride - The Deepest Of All Hearts

Author: ATU / Labels:

Odoo bi gantsaaraa alhalna, yasandaa tultal nutsgereed.
Minii zurh nadaas zugtaad alga bolson.
Minii nudnii tsaadahiig hardag
Ter negeniig oloh ter negen udur hurtel...


My Dying Bride - The Deepest of all Hearts

Your soul is my desire. Desire I can't control
Be still my aching heart. Each beat you have stole
Your mind calls to me. Calls me closer to you
Be calm my aching heart. The ache drives me to you
Your eyes. The depth I see. So deep
The tears you cry will devour me

A flower to behold
Don't run. Don't blow away
Breathless to my eyes
So bright. Never to fade
Calmness and mystery
Entwines and captivates me
Delicate to the touch
From what I could see

I only wanted to get you close to me
To feel the love inside of me
You turned away from me
You looked the other way
You didn't see my tears for you
I only wanted to take you in my arms,
And lay you down here with me
You tried to turn and flee from my side
You tore out the heart of me
If only you had stayed. What may have been?
We could have been beautiful
Could have walked the earth, flown into the skies,
Swam the deepest of the seas
But you couldn't see anything in me
You strayed too far from my path
Maybe now you'll see everything in me
I'm sorry it had to be this way

Your eyes. Your smile
No more laughter again
We were something
No more. Nothing to me

Now I walk alone. Naked to the bone
My heart has fled far from me
Until another day. I find the one,
Who looks beyond the eyes in me

----------------------------------------------------------------------------
Minii uhej bui suit busgui - Buh Zurhnuudees Hamgiin Gun ni ----------------------------------------------------------------------------

Chinii setgel bol minii husel. Bi uuruu udirdaj chadahgui husel.
Ene heweeree baigaarai uvchint zurh mini. Tsohilt buriig ni chi hulgailsan
Chinii bodol namaig duudna. Namaig ulam oirhon duudna.
Taiwan bai uvchint zurh mini. Uwdult bur ni namaig chamruu chigluulne.
Chinii nud, minii harah gun. mash gunzgii.
Chamaas garah nulims namaig zalgih bolno.

Minii ajih tsetseg mini
Buu zugtaach. Buu hiiseech!
Minii nudend tugshuurtei haragdana.
Mash tod, Hezee ch buudiihgui
Nam taiwan buguud uchir bituuleg
Namaig orooj tewreed horino.
Minii harj baigaagaar
Hurehed hurtel emzeg yum.

Bi zuwhun chamaig uurteigee oirhon bailgahiig l hussen,
Uuriihuu dotor bui hairiig mederhiig huseed!
Chi nadaas holdood yawsan.
Chi uur zugruu harsan.
Chi minii, chinii tuluu gargasan nulimsiig haraagui.
Bi zuwhun chamaig uuriihuu gart oruulahiig l hussen.
Tegeed end hamtdaa hewtehiig hussen.
Chi minii hajuunaas holdohiig oroldson.
Chi zurhiig mini urah shig l bolson.
Herwee chi hamt nadtai uldsen bol. Yu boloh baisan yum bol?
Bid hamtdaa saihan baih baisan.
Hamtdaa ene delhiid alhlah baisan, tengerluu niseh baisan.
Hamgiin gun tengisd hurtel shumbah baisan.
Gehdee chi nadaas yu ch olj harahgui
Chi minii zamaas shal hol zogsson.
Magadgui odoo l chi nadaas buhniig olj harj baigaa baih.
Ene bugdiig iim baidald hurgesend namaig uuchil!

Chinii nud. Chinii ineemsgelel.
Odoo yamar ch bayar baysgalan alga
Bidnii dund yamar neg yum baisan.
Dahij ugui. nadad ene bugd odoo yu ch bish.

Odoo bi gantsaaraa alhalna, yasandaa tultal nutsgereed.
Minii zurh nadaas zugtaad alga bolson.
Minii nudnii tsaadahiig hardag
Ter negeniig oloh ter negen udur hurtel...

1 comments:

Chingy said...

I liki it! \m/

Post a Comment

ATU's Guests